Green Luma

Saturday, January 22, 2011

cumit ku sayang

 
   Semalam aku detect cumit macam xsihat. dia asyiktidor je..tgok dia sayu je. kesian sgt tau. malam tadi aku tido dengan dia lagi. dengarnafas dia xteratur. sempot ker? aku maen agak jer.. cube tengok cumit... memang nampak xsihat sangat kan??? tidor je 24hours. makan xnak.minum xnak. buang air pon x. risau sgt jadinyer..
Hari ni cumit semakin terok. perot dia sgt kembung. dia macam dah nazak sgt. kesian sgt. bila aku pegang perut dia dia macam mengerang sakit. mama kata kalau dia sakit macam ni better dia mati. aku terus nangis. tak sangka yang cumit nak tinggalkan aku secepat ni. So, td aku ajak mama pergi jumpe veterina. rupanye dalam perut cumit banyak cacing. cacing tu dah jadi bola dalam perut dia. that's why la cumit xmakan xminum xbuang air langsung. kata doktor,,"the worms has formed a ball and blocked its intestine" . oh..bru tahu rupanye sebab tu la cumit sakit. doktor ada jugak check baka cumit,, xsangka cumit dari

baka kucing yang baik. doktor puji cumit punye bulu cantik. 
cumit kene injection.. cumit jerit.."meowww!!" aku sayu jer tgok cumit tengah tahan sakit,,,kesian cumit,, cumit ku sayang,,cepatlah sembuh....

wrote by : http://yananyss.blogspot.com (kakak yan aku)

No comments:

Post a Comment